Regulamin gabinetu

Strona główna » Regulamin gabinetu

Regulamin gabinetu kosmetycznego Kato Beauty w Katowicach

Gabinet kosmetyczny KATO BEAUTY jest  powiązany ze stroną internetową https://www.katobeauty.pl. Właścicielem firmy jest Monika Wrzosek-Kuźmicz NIP: 6342290837, REGON: 276073249 e mail: gabinet@katobeauty.pl

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w gabinecie kosmetycznym Kato Beauty, mieszczącym się w Katowicach przy ul. Kalinowej 51, zwanym dalej „Gabinetem”.
  2. Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do każdego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu, bez konieczności jego podpisania. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.
  4. Niniejszy Regulamin nie jest Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.

§ 2. Godziny otwarcia

  1. Gabinet kosmetyczny Kato Beauty świadczy usługi przy ul. Kalinowej 51 w Katowicach, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-13:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz niedziele Gabinet jest nieczynny.
  2. W celu umówienia wizyty konieczne jest skontaktowanie się z Gabinetem z użyciem wskazanych kanałów komunikacji (telefon, mail, formularz kontaktowy na stronie internetowej www.katobeauty.pl).
  3. Zmiany w godzinach otwarcia Gabinetu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych: absencji pracownika lub losowych (w tym: brak prądu, wody, gazu).

§3. Klienci

  1. Klientem Gabinetu może być każda pełnoletnia osoba.
  2. Możliwe jest korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Osoba wykonująca zabieg jest uprawniona do żądania przedstawienia ww. zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu w przypadku braku takiej zgody lub w przypadku odmowy jej przedstawienia.

§ 4. Osoby wykonujące zabiegi

  1. Osoby wykonujące zabiegi kosmetyczne w Gabinecie są odpowiednio przeszkolone do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Osoba wykonująca zabiegi, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązana jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
  3. Osoba wykonująca zabiegi, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności Osoba wykonująca zabieg wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
  4. Osoby wykonujące zabiegi zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
  5. Osoby wykonujące zabiegi są zobowiązane do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
  6. Osoby wykonujące zabiegi są zobowiązane do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.

§ 5. Higiena i bezpieczeństwo

  1. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Gabinetu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
  2. Wszystkie produkty używane w Gabinecie do wykonania zabiegów są ściśle przeznaczone do tego, a artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
  3. Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
  4. Pracownicy Gabinetu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  5. W przypadku niezamierzonego (niezwiązanego z planowanym przebiegiem zabiegu) naruszenia powłok ciała Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i opatrywane odpowiednio do wielkości zranienia. Jeżeli do uszkodzenia doszło z wyłącznej winy Osoba wykonująca zabiega Gabinetu, zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu. W pozostałych przypadkach (w tym samookaleczeniu Klienta) zakres i termin ustalane są indywidualnie.
  6. W Gabinecie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.

§ 6. Świadczenie usług kosmetycznych

  1. Gabinet Kato Beauty oferuje pakiety usług z zakresu kosmetologii – zabiegów na twarz i ciało (manualnych i z wykorzystaniem urządzeń), konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu bonów upominkowych, pakietów zabiegowych, specjalistycznych kosmetyków i innych usług. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie gabinetu www.katobeauty.pl
  2. Przed przystąpieniem do Zabiegu Osoba wykonująca go przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby oraz tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do wykonania Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych, a także w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
  3. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta, w programie lojalnościowym jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Monikę Wrzosek-Kuźmicz w ramach działalności Kato Beauty Monika Wrzosek-Kuźmicz (Katowice, ul. gen. Grota-Roweckiego 79d), zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  4. Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu jest w pełni ich świadomy i akceptuje je. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów Osoba wykonująca zabieg ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
  5. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Osobę wykonującą zabieg o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, laktacji, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
  6. Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
  7. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności są przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
  8. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Osobę wykonującą zabieg o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
  9. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Osoba wykonująca zabieg może odmówić jego przeprowadzenia.
  10. Osoba wykonująca zabieg ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
  11. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.

§ 7. Płatność

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.katobeauty.pl
  2. Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych karnetów, pakietów i bonów upominkowych. W przypadku zmiany cennika, Klient będzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.
  3. Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
  4. Promocje gabinetowe dotyczą zabiegów wybranych z oferty gabinetu Kato Beauty.
  5. Czas trwania gabinetowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez gabinet Kato Beauty. Wszystkie powyższe informacje podane są każdorazowo w aktualnej promocji gabinetu.
  6. Karnet zakupiony w Kato Beauty należy wykorzystać w ciągu 3 miesięcy od dnia zakupu.
  7. Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym bonem upominkowym następuje 24 godziny przed wizytą w Gabinecie.
  8. Jeżeli osoba dysponująca bonem upominkowym nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, gabinet Kato Beauty traktuje to jako usługę zrealizowaną.
  9. Bon upominkowy jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi.
  10. W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia bonu lub karnetu, gabinet Kato Beauty nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty.
  11. Kato Beauty nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji Regulaminu Gabinetu przez osobę obdarowaną bonem.
  12. Bony upominkowe/ karnety po dacie ważności nie będą realizowane. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony/ karnety. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w Gabinecie do wpłaconej kwoty.
  13. Realizacja otrzymanych rabatów, bonów czy karnetów oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
  14. W Gabinecie możliwa jest płatność gotówką oraz płatność kartą płatniczą w terminalu.
  15. Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na oferowane Zabiegi. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu, nie przysługują żadne roszczenia z tytułu promocji.
  16. Skorzystanie z promocji zobowiązuje do płatności gotówką.
  17. W Gabinecie dostępne są także płatne z góry Karnety, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.

§ 8. Odpowiedzialność

  1. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  2. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  3. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w zakresie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań do Zabiegu lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Gabinetu
  4. Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką, a każdy klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.

§ 9. Rezerwacje

  1. Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy na stronie katobeauty.pl termin wykonania Zabiegu w Gabinecie.
  2. Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać z szatni i toalety.
  3. Gabinet zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
  4. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Osoby wykonującej zabieg (wykonane w niepełnym wymiarze), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
  5. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, w tym Osoby wykonującej zabieg, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
  6. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 24 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
  7. Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.

§ 10. Nieobecności i odwoływanie wizyt

  1. Nieprzystąpienie przez Klienta do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Gabinet do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 25% wartości umówionych usług.
  2. Klient może zostać również obciążony powyższą opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
  3. W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela Gabinetu.
  4. Opłata, o której mowa, nie jest pobierana przed wizytą. Opłata ta nie jest pobierana, gdy usługa zostanie wykonana, więc po zakończeniu usługi Klient płaci ustaloną kwotę za wizytę w całości.

§ 11. Zamawianie i odbiór kosmetyków

  1. Gabinet oferuje możliwość zakupu kosmetyków znajdujących się na stanie Gabinetu lub zamówienia wskazanych kosmetyków.
  2. Zamówione kosmetyki oczekują na odbiór 14 dni lub do zadeklarowanego dnia odbioru.
  3. Przy zamówieniu kosmetyków Gabinet pobiera zaliczkę w wysokości 30% wartości ceny.
  4. Produkty, które nie zostaną odebrane, mogą być zakupione przez inne osoby, a wpłacona zaliczka przepada.
  5. Produkty dostępne na półce nie mogą być rezerwowane na dłużej niż 3 dni.
  6. Gabinet nie przyjmuje zwrotów zakupionych kosmetyków.

§ 12. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie.
  2. Reklamację składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie.
  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji Gabinet nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Gabinet może zaproponować korektę i dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
  5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
  6. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.

§ 13. Pozostałe postanowienia

  1. Na terenie całego Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Obowiązuje również całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
  2. W przypadku pojawienia się Klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy Kato Beauty nie wykonają umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z Gabinetu.
  3. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.
  4. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Kato Beauty zobowiązane są do przestrzegania niniejszego Regulaminu i stosowania się do sugestii Osoby wykonującej zabiegi.

§ 14. Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika i certyfikatów, na jakie powołuje się Gabinet.
  2. Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 12 stycznia 2022 r. do odwołania.

 

KONTAKT

Monika Wrzosek-Kuźmicz
Kato Beauty
gen. Grota-Roweckiego 79d
40-748 Katowice

Miejsce świadczenia usług:

Kalinowa 51
40-750 Katowice

tel. 602 47 96 55
e-mail: gabinet@katobeauty.pl
www.katobeauty.pl